דף הבית >> אודות המשרד >> אמנת השירות
 
עורכת דין יקרה,
 
כתנאי לשיתוף פעולה בין משרדנו למשרדך, אנו מבקשות להציג בפניך את הכללים המנחים מבחינתנו במתן השירות המשפטי בכל התחומים לציבור לקוחותינו הנשים וכך:
  1. אני מתחייבת להשתמש בשיחתי עם הפונה בשפה ברורה ומובנת, נטולת מונחים לועזיים, ולהבהיר לה את מלוא המשמעויות של תוכן התיק (או "התביעה"), את סוג הטיפול, ואת תוכנית פעולה (אסטרטגיה) שמציע המשרד. זאת על-מנת שהפונה תהיה מיודעת במרב הפרטים, מה שיאפשר לה להחליט החלטות שהיא שלמה אתן, והנראות לה כמתאימות ביותר לצרכיה ולרצונותיה.
     
  2. אני מתחייבת לתאם את זמני פגישות עם הלקוחה בהתחשבות בלוח הזמנים שלה, ובאילוצים השונים אתם היא מתמודדת.
     
  3. אני מתחייבת לנקוט ביחס הוגן ומכבד לכל לקוחה. זאת ללא אפליה ומשוא פנים עקב רקע אתני, דתי, צבע עור, גיל, העדפה מינית, כשירות פיסית ומנטאלית, וכיוצא בזה. בה-בעת אני מתחייבת שהטיפול יתבצע בהתחשב עם השפעתם של נתוני רקע אלה ואחרים על מצבה החברתי והאישי, ועל עיצוב צרכיה ורצונותיה. 
     
  4. אני מתחייבת לשירות עדין, רך, מחבק ותומך במיוחד לנשים נפגעות עבירה הזקוקות לשירות מעצים ורגיש.
     
  5.  אני מתחייבת לפעול כלפי הלקוחה תוך הכלת אישיותה ורגישויותיה האישיים.
     
  6.  אני מתחייבת לנקוט בדיסקרטיות מלאה כלפי הלקוחה, ולשמור על פרטיותה בכל שלב בטיפול בתיק, ובכלל זה לגבי פרסום המקרה באמצעי התקשורת השונים.
     
  7. אני מתחייבת להתחשב, ככל שניתן, ביכולתה הכלכלית של הלקוחה, ובהתאם לכך אני מביעה את נכונותי לפריסת תשלומי שכ"ט ככל שהדבר ניתן או לפנות למשרד אלוני סדובניק בניסיון לבדוק דרכים לגיוס סיוע לפונה.
     
  8.  אני מתחייבת לנקוט בטיפול מהיר בהגשת כתבי בית דין וניהול הדין, ללא דחיות מיותרות, במיוחד אם מצבה הנפשי של הלקוחה דורש זאת.
     
  9. אני מתחייבת שבמקרה ואין באפשרותי לטפל בתיק, או להמשיך בתיק שבטיפול, לפנות באופן מיידי וללא דיחוי למשרד של עו"ד רוני אלוני סדובניק, על-מנת שאפשר יהיה לסייע ללקוחה בקבלת הטיפול המשפטי ללא עיכובים. 
במידה והדברים מוסכמים עליך, תהווה שליחתם במייל חוזר או בפקס בליווי טקסט מאשר את הצטרפותך למעגל הנשים במשפט אצלנו .
 
ברוכה המצטרפת למעגל.


 
להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 




[תקנון[למעלה] {מאמרים}
לייבסיטי - בניית אתרים